1. |
Wysyłka zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godz. 07.00 - 15.00, za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. |
2.
|
Towar dostępny na magazynie wysyłany jest maksymalnie w ciągu: |
|
- 24h (jeden dzień roboczy) od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub otrzymania potwierdzenia przelewu - w przypadku przedpłaty przelewem
- 24h (jeden dzień roboczy) od momentu złożenia zamówienia - w przypadku skorzystania z kredytu kupieckiego lub płatności za pobraniem.
|
3. |
W przypadku, gdy przesyłka jest uszkodzona lub widoczne są próby jej otwierania (np. naruszona taśma firmowa z logo WEGA s.c.) należy bezwzględnie sporządzić protokół szkody w obecności kuriera, w przeciwnym wypadku reklamacje ilościowe oraz stanu opakowań przesłanych towarów nie będą uwzględniane. |
4. |
Każdy klient zarejestrowany w systemie zamówień internetowych WEGA_B2B, po zalogowaniu na www.wega.wroc.pl w części "Moje konto", może sprawdzić aktualny status swojej przesyłki - sekcja "Zamówienia i realizacja", przycisk "Podgląd przesyłki" |
5. |
W przypadku kiedy zamówiony towar jest niedostępny lub w razie innych trudności z realizacją zamówienia skontaktujemy się z Państwem niezwłocznie drogą mailową lub telefonicznie. |
6. |
W przypadku przesyłek krajowych, jeżeli wartość towaru do wysyłki przekracza 900zł netto, koszty przesyłki pokrywa WEGA s.c., w przeciwnym wypadku koszty przesyłki pokrywa zamawiający - aktualny koszt przesyłki - 15.99 zł netto. W przypadku wybrania formy płatności za pobraniem doliczana będzie dodatkowa opłata w wysokści 4 zł netto.
|
7. |
W przypadku przesyłek zagranicznych koszty są kalkulowane indywidualnie w zależności od kraju i ilości paczek. |
8. |
Jeżeli zamówiony towar nie mieści się w jednej paczce, zostanie on zapakowany do kolejnych paczek, a odpłatność za przesyłkę wzrośnie proporcjonalnie. |
9. |
Koszt przesyłek zagranicznych jest każdorazowo indywidualnie kalkulowany. |