REGULAMIN HURTOWNI INTERNETOWEJ

WWW.WEGA.WROC.PL


 Kogo zapraszamy do współpracy                                                                                                   

Do współpracy zapraszamy firmy prowadzące działalność gospodarczą w zakresie dalszej odsprzedaży takich towarów jak pończosznictwo, bielizna lub odzież.

 Rozpoczęcie współpracy stacjonarnej i poprzez przedstawicieli handlowych            

Tych z Państwa, którzy lubią wybierać i kupować towar osobiście zapraszamy do naszej hurtowni we Wrocławiu od poniedziałku do piątku w godz. 07.00  - 16.00. Jeżeli jednak wolicie Państwo zaoszczędzić swój czas i cenicie wygodę możecie skorzystać z obsługi Naszych doświadczonych przedstawicieli handlowych – wystarczy, że zgłosicie taką potrzebę do hurtowni mailem lub telefonicznie

Warunkami rozpoczęcia i kontynuowania współpracy z hurtownią są:

  • przedstawienie dokumentów potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dalszej odsprzedaży pończosznictwa, bielizny lub odzieży, np. NIP, REGON, CEIDG lub KRS
  • regularne składanie zamówie

Rozpoczęcie współpracy poprzez system zamówień internetowych WEGA_B2B    

Warunkiem rozpoczęcia współpracy jest wypełnienie formularza rejestracyjnego, a następnie przesłanie dokumentów potwierdzających autentyczność rejestrowanej firmy np. kopii oryginalnego dokument nadania nr NIP (ew. REGON) lub wyciągu z CEIDG z podanym podczas rejestracji numerem telefonu lub adresem email. Dokumenty można przesłać w formie elektronicznej na adres e-mail [email protected]  lub faksem na nr 71 339 94 49. Po otrzymaniu dokumentów i ich pozytywnej weryfikacji prześlemy Państwu login i aktywujemy dostęp do systemu zamówień internetowych.

Obecnych klientów hurtowni stacjonarnej WEGA s.c., którzy chcieliby zacząć korzystać z systemu zamówień internetowych, prosimy o nierejestrowanie się w systemie lecz poinformowanie o tym fakcie hurtowni (osobiście, telefonicznie, mailowo) lub przedstawiciela handlowego.

 Zamówienia, ceny, integracja XML dla sklepów internetowych                                     

1. Zamówienia poprzez system WEGA_B2B przyjmowane są 24h / 7 dni w tygodniu.
2. Kompletacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach pracy hurtowni tj. 07.00 - 16.00
3. Każda transakcja potwierdzana jest fakturą VAT, dołączaną do przesyłki.
4. Każdy klient, po zalogowaniu na www.wega.wroc.pl w części "Moje konto", może sprawdzić szczegóły realizacji swojego zamówienia - sekcja "Zamówienia i wysyłka", przycisk "Podgląd zamówienia"
5. Dla klientów prowadzących sklepy internetowe przygotowaliśmy możliwość integracji z systemem WEGA_B2B poprzez plik wymiany danych XML. Integracja pozwala na w pełni automatyczne pobieranie do Państwa sklepu internetowego bieżących danych o towarach dostępnych w naszej ofercie, dzięki czemu oszczędzacie Państwo czas poświęcany na ręczne wprowadzanie towarów do sklepu oraz aktualizowanie informacji o produktach. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani zintegrowaniem swojego sklepu internetowego z systemem WEGA_B2B prosimy o kontakt mailowy [email protected]
6. Obowiązującą walutą rozliczeń jest PLN, a wszystkie podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT (chyba, że wyraźnie zaznaczono inaczej). Przelicznik walut widoczny na stronie internetowej pełni wyłącznie funkcję informacyjną, a kalkulowane przez niego ceny są przybliżone i nie mogą stanowić podstawy rozliczeń.
7. Zakupy wyrobów pończoszniczych i/lub bieliźnianych na kwotę powyżej 400 zł brutto premiowane są rabatem w wysokości 4%  (pod warunkiem zadeklarowania formy płatności: „Pobranie”, „Gotówka” lub przedpłaty przelewem).
8. WEGA s.c. zastrzega sobie możliwość zmiany cen bez podania przyczyn.
9. Katalog produktów na stronach internetowych www.wega.wroc.pl nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego art. 71.

  Stan rozrachunków, płatności za towar i wysyłka                                                                  

1. 

Każdy klient zarejestrowany w systemie zamówień internetowych WEGA_B2B, po zalogowaniu na www.wega.wroc.pl w części "Moje konto", może:

  • sprawdzić aktualny stan swoich nierozliczonych rozrachunków z hurtownią - sekcja „Płatności
  • pobrać swoje faktury w wersji elektronicznej (.pdf, .csv, .xml) - sekcja "Faktury - pobieranie"
  • sprawdzić aktualny status swojej przesyłki - sekcja "Zamówienia i realizacja", przycisk "Podgląd przesyłki"
Rozliczenia przedstawione w sekcji „Płatności” mają charakter wyłącznie informacyjny i czasami mogą różnić się od stanu rzeczywistego. W celu sprawdzenia aktualnego stanu rozrachunków prosimy o kontakt z działem księgowym WEGA s.c.
2.  Płatności za zamówienia internetowe odbywają się zgodnie ze statusem płatniczym aktualnie przypisanym klientowi w WEGA s.c. Poniżej podajemy numery rachunków do płatności w PLN oraz EUR.

Dane do przelewu w PLN

                                                                       Raiffeisen Bank                                                                          97 1750 1064 0000 0000 1051 9616

Dane do przelewu w EUR

            WEGA s.c.
ul. Ożynowa 38
53-009 Wrocław
mBank
PL79 1140 2004 0000 3212 0411 2223
BIC / SWIFT CODE:   BREXPLPWMBK

Przy płatności przelewem prosimy koniecznie podać nr zamówienia.

3. 
Ostatecznym potwierdzeniem wartości zamówienia i podstawą do dokonania płatności jest informacja otrzymana e-mailem lub faksem od pracowników hurtowni.
4. Wysyłka zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godz. 07.00 - 15.00, za pośrednictwem firmy kurierskiej.
5. Towar dostępny na magazynie wysyłany jest maksymalnie w ciągu:
a. 48h (dwa dni robocze) od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub otrzymania potwierdzenia przelewu - w przypadku przedpłaty przelewem
b. 48h (dwa dni robocze) od momentu złożenia zamówienia - w przypadku skorzystania z kredytu kupieckiego lub płatności za pobraniem
6. W przypadku kiedy zamówiony towar jest niedostępny lub w razie innych trudności z realizacją zamówienia skontaktujemy się z Państwem niezwłocznie drogą mailową lub telefonicznie.
7. Jeżeli wartość zamówienia przekracza 700zł netto koszty przesyłki pokrywa WEGA s.c., w przeciwnym wypadku koszty przesyłki pokrywa zamawiający. W przypadku wybrania formy płatności za pobraniem doliczana będzie dodatkowa opłata. Aktualny koszt przesyłki do 30kg - 14.90 zł netto
8. Jeżeli zamówiony towar nie mieści się w jednej paczce, zostanie on zapakowany do kolejnych paczek, a odpłatność za przesyłkę wzrośnie proporcjonalnie.
9. Koszt przesyłek zagranicznych jest każdorazowo indywidualnie kalkulowany.

  Reklamacje                                                                                                                                            

1.  W przypadku, gdy przesyłka jest uszkodzona lub widoczne są próby jej otwierania (np. naruszona taśma firmowa z logo WEGA s.c.) należy bezwzględnie sporządzić protokół szkody w obecności kuriera, w przeciwnym wypadku reklamacje ilościowe oraz stanu opakowań przesłanych towarów nie będą uwzględniane.
2. Reklamacje towarów objętych gwarancją producenta rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przez WEGA s.c. reklamowanego towaru.
3. Reklamacje pozostałych towarów rozpatrywane są w trybie rękojmi, art. 556-576 Kodeksu cywilnego.

  Poufność i bezpieczeństwo                                                                                                              

1. 
Rejestrując się na stronach www.wega.wroc.pl wyrażają Państwo zgodę na umieszczenie Państwa danych w bazie, która służy do obsługi zamówień oraz do prowadzenia akcji marketingowych przez WEGA s.c. Dane zawarte w bazie nie będą udostępniane żadnym innym podmiotom.
2.
Każdy klient po zalogowaniu ma prawo do wglądu i poprawiania swoich danych.

  Odpowiedzialność                                                                                                                               

WEGA s.c. nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z przyczyn od niej niezależnych, w tym wynikające z:
1.  Składania zamówień w imieniu klienta przez osoby trzecie.
2. Niedotrzymania terminu dostawy i wynikających z tego przerw w produkcji, utracie zysku lub innych strat pośrednich.
3. Różnic w wyglądzie lub kolorach zamówionych towarów z otrzymanymi wynikających z powodów technicznych lub związanych z różnym odwzorowaniem kolorów towarów na różnych komputerach.
4. Nieterminowego dostarczania przesyłek przez firmę kurierską.